maja 21, 2024

Alicja Skirgajłło - Annika

 




 Autor: Alicja Skirgajłło;
Tytuł: Annika;
Wydawnictwo: EditoRed;
Ilość stron: 320;
Gatunek: literatura obyczajowa, romans;


Tym razem mam dla Was recenzję książki Alicji Skirgajłło "Annika", którą otrzymałam dzięki współpracy z grupą Helion. Przyciągnął mnie jej opis, i powiem Wam, że się nie zawiodłam. 
Główna bohaterka Anikka - jest córeczką tatusia, która powoli wkracza w dorosłość. Przez nadopiekuńczego rodzica dziewczyna nie poznała do tej pory prawdziwego życia. Wszystkie jej dotychczasowe wybory były wykonywane za niego. Studiów także nie wybierała sama. Jednak w tej kwestii dziewczyna postanowiła postawić na swoim i poszła wybrany przez siebie kierunek. W ten sposób postanawia zawalczyć ona o swoje marzenia, co jednak z biegiem czasu nie jest wcale takie łatwe. Przy zderzeniu się z brutalną rzeczywistością dziewczynę spotyka ból, gniew oraz zwątpienie w świata i ludzi. Dodatkowo zauważa, że w świecie rządzą przede wszystkim mężczyźni, a ona musi bardzo się starać oraz walczyć, czy pokazać im jak bardzo mylą się w stosunku do jej osoby. 
Po wkroczeniu w nowy świat bohaterka zmienia się diametralnie. Z nudnej, cichej, niewinnej dziewczyny staje się seksowną kobietą, która postanawia przeżyć życie na własnych zasadach. Bohaterka zaczyna odczuwać pierwsze miłości, uniesienia, a także spotyka pierwszych przyjaciół. Odkrywa wszystkie uczucia związane z życiem, które były jej wcześniej zabraniane przez ojca. 
Dodatkowo odkrywa, czym naprawdę zajmuje się jej ojciec, a to będzie dla niej bardzo niebezpieczna informacja, zagrażająca jej życiu. Jeśli chcecie się dowiedzieć jaką tajemnicę ukrywał ojciec dziewczyny zachęcam sięgnąć po książkę. 
Jest to moje pierwsze spotkanie z tą autorką, jednak nie żałuję. Pozycja jest napisana w świetnym stylu. Czytało ją się bardzo łatwo, szybko i przyjemnie. Czytelnik musi być przygotowany tutaj tak naprawdę na wszystko. Ja osobiście nie potrafiłam się od niej oderwać i pochłaniałam ją jednym tchem. Było w niej tyle emocji, spowodowanych akcją, że poczułam tutaj wszystko, od śmiechu, po łzy. utrzymują one napięcie do ostatniej strony.  
Dodatkowo Alicja w bardzo dobry sposób opisała tutaj namiętne sceny, a także zawarła ostry język. 
Każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Gorąco polecam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © My reading imagination , Blogger