sierpnia 07, 2024

Katarzyna Miller - Zrób to, kochanie

 










Autor: Katarzyna Miller;
Tytuł: Zrób to, kochanie;
Wydawnictwo: Zwierciadło;
Ilość stron: 220;
Gatunek: literatura popularnonaukowa, poradnik; 



Tym razem przychodzę do Was z recenzją książki Katarzyny Miller "Zrób to, kochanie", którą przeczytałam za namową przyjaciółki. Jednak już od samego początku zostałam uprzedzona, że rewelacji tam nie znajdę, co jest prawdą. Nie jest to na pewno literatura popularnonaukowa, bardziej poradnik. Czyta się ją bardzo lekko, a robienie zaleconych zadań, czy odpowiadanie na zadane pytania skłaniają czytelnika do wielu przemyśleń, czy analizy własnych zachowań. Sama treść książki nie wniosła niczego nowego do mojego życia. Pozycja składa się po prostu z luźnych historyjek na różne tematy, począwszy od polubienia drugiej osoby, stania się dla innych miłym, po zwiększenie kontaktu z przyrodą, czy spędzanie większej ilości czasu ze zwierzętami. Zawierają one różnego rodzaju anegdoty. Plusem jej są właśnie wcześniej wspomniane ćwiczenia. 
Moim zdaniem nie jest to jeden z lepszych poradników. Mnie osobiście jakoś nie wciągnął. Przeczytałam, ponieważ nie lubię porzucać niedokończonych książek. Wszystko dlatego, że nic nowego się z niej nie dowiedziałam. Szczerze, myślałam, że znajdę tutaj więcej porad i pomysłów dotyczących własnego życia i wyjścia ze strefy, w której czegoś się boimy, co nie pozwala nam żyć i w pełni się spełniać. Mimo wszystko, nie jest to jakaś zachwycająca lektura dla osób lubiących literaturę tego typu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © My reading imagination , Blogger