stycznia 24, 2023

Madeline Martin - Ostatnia księgarnia w Londynie

 








Autor: Madeline Martin;
Tytuł: Ostatnia księgarnia w Londynie;
Wydawnictwo: Muza;
Ilość stron: 352;
Gatunek: powieść historyczna; 



Tym razem przychodzę do Was z recenzją powieści historycznej, którą otrzymałam od wydawnictwa Muza. Mam na myśli powieść Madeline Martin "Ostatnia księgarnia w Londynie". 
Jest to bardzo piękna i poruszająca historia, która wydarzyła się w trakcie trwania wojny. Daje ona ludziom nową nadzieję. Głównym wątkiem jest tutaj miłość do książek, gdzie czytanie w trudnym okresie pomaga wielu ludziom przetrwać okres wojny i zjednoczyć ich wszystkich. 
Pozycja wzbudziła we nie wiele emocji. Czasem nawet chciało mi się płakać. Nie mogłam się od niej oderwać, dodatkowo bardzo polubiłam bohaterów powieści. Jako czytelnik śledziłam ich przemiany, a także rosnącą miłość do książek i innych osób. 
Główna bohaterka - Grace postanawia przeprowadzić się do Londynu ze swoją najlepszą przyjaciółką. W tak dużym mieście, mimo iż w tym samym czasie wybuchła II Wojna Światowa, rozpoczyna pracę w małej księgarni. 
Bardzo spodobał mi się sposób, w jaki autorka przedstawiła wydarzenia w tamtym okresie. Doskonale opisała księgarnię. Dzięki temu w trakcie czytania mogłam bardzo dokładnie wyobrazić sobie klimatyczne miejsce z ogromnymi regałami pełnymi książek. Dodatkowo w idealny sposób zobrazowała zwyczaje, obowiązki i życie codzienne mieszkańców Londynu. 
Za egzemplarz bardzo dziękuję wydawnictwu. Cieszę się, że miałam okazję przeczytać i zrecenzować tą książkę. Zdecydowanie ją polecam. To idealna pozycja dla miłośników czytelnictwa.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © My reading imagination , Blogger