października 23, 2022

Alex Sand - Pan Strach

 








Autor: Alex Sand;
Tytuł: Pan Strach;
Wydawnictwo: Wydawnictwo WasPos;
Ilość stron: 300;
Gatunek: kryminał, sensacja, thriller, horror; 



Tym razem przychodzę z pozycją, którą otrzymałam od autorki Alex Sand. To bardzo dobry kryminał o tytule "Pan Strach", a za egzemplarz serdecznie dziękuję. 
Głowna bohaterka 
Amelia Matsson jest młodą i bardzo piękną kobietą, znającą swoją wartość. Lubi spotykać się i romansować z mężczyznami o ciekawej osobowości. Pracuje jako copywriterka. 
Sąsiadem bohaterki jest Anton Kierch. Mężczyzna zakochał się w niej. Aby móc widzieć co kobieta robi, zamontował w jej mieszkaniu kamery. Problemem jest, że Amelia się nie interesuje nim w ten sposób. Dla niej jest tylko dobrym przyjacielem. 
Kolejnymi bohaterami są kochankowie Amelii, jak np. 
Bob, Michael, Edwin, Richardo. 
Pewnego dnia kobieta zostaje porwana. Podejrzenie pada na Antona. Ten jednak mimo komplikacji postanawia zbiec funkcjonariuszom policji i na własną rękę odnaleźć ukochaną. Czy mu się to uda? Kto porwał kobietę? 
Jest to jeden z lepszych kryminałów jaki ostatnio czytałam. Tekst wzbudzał we mnie emocje już od pierwszych stron. Ciekawość i strach wywołały ciarki na plecach. Za każdym razem zastanawiałam się, czy Anton zdąży uratować uwięzioną kobietę z rąk porywacza - psychopaty. 
Pozycja ma w sobie wiele przerażających momentów. Podziwiam autorkę za tak bogatą wyobraźnię i barwnie opisane drastyczne sceny. Za każdym razem ciekawiło mnie, co jeszcze jest w stanie wymyślić ten sadysta, do czego się posunie. Przedstawione tortury spowodowały, że w trakcie czytania mój umysł działał na najwyższych obrotach. Czułam się, jakbym oglądała bardzo dobry horror. 
Pozycja w bardzo dobry sposób przedstawia działania i umysł psychopaty, który ma wszystko bardzo dobrze zaplanowane. Mimo wszystko niestety policja, czy czytelnik nie są w stanie przewidzieć jego kolejnego ruchu. Za każdym razem można spodziewać się najgorszego. 
Akcja powieści jest szybka i bardzo dobrze dopracowana. Dzięki temu czytelnik nie nudzi się w trakcie czytania, a pozycja porywa już od pierwszych stron. Dodatkowo wzbudza wiele różnych emocji, co jest jej kolejnym plusem. Zwroty akcji znajdujące się na końcu książki są niesamowite. Bardzo dziękuję autorce za taki obrót sprawy. 
Książkę czyta się szybko i lekko. Jednak po jej zakończeniu czuję lekki niedosyt i z niecierpliwością czekam na kolejny tom. Zakończenie było bardzo zaskakujące, dlatego mam nadzieję, że druga część odpowie na pytania, które nasunęły mi się po przeczytaniu tej części. 
Podsumowując, szczerze Wam polecam tą pozycję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © My reading imagination , Blogger