marca 18, 2022

Harvard Lampoon - Zmrok

 




Autor: Harvard Lampoon;
Tytuł: Zmrok;
Wydawnictwo: Świat Książki;
Ilość stron: 160;
Gatunek: literatura piękna;



"Zmrok" Harvarda Lampoona jest parodią "Zmierzchu" Stephanie Meyer. Moim zdaniem ta pozycja jest totalną klapą. Znajdziemy tutaj kilka cech podobnych do pierwotnej powieści, np. bardzo irytującą Bellę, która tutaj jest chora psychicznie. Samej bohaterki już na starcie nie da się lubić, a czytelnik jest w stanie ją uśmiercić już a kolejnej tronie. 
Zamiast Edwarda jest Edwart, który również ma problemy psychiczne. Nie umie się odnaleźć w realnym świecie. Jak przystało na typowego nerda, jest flegmatycznym, przymulonym maniakiem komputerowym. 
Po wszystkich zapowiedziach tej pozycji spodziewałam się bardzo dobrej parodii popularnej historii. Niestety rozczarowałam się. moim zdaniem to kompletny niewypał. Jest ona o wiele gorsza od oryginału. Mam nadzieję, że sam pisarz nie wyda już nc więcej w tym stylu. 
Cała powieść w trakcie czytania oraz po przyprawiała mnie o mdłości. Autorzy tak ukazywali zachwycenie głównymi bohaterami, że miałam ochotę wydrapać sobie oczy. 
Moim zdaniem jest to totalny niewypał i nie jest warta swojej ceny. Cała książka powstała chyba tylko po to, aby pośmiać się ze zmierzchu, a jedyny jej plus to okładka. Jednak to nie jest w stanie uratować tej pozycji. 
Książki zdecydowanie nie polecam, no chyba, że komuś, kto chciałby się jeszcze bardziej pośmiać ze "Zmierzchu". 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © My reading imagination , Blogger